Friday, March 19, 2010

wAiTiNgIsHeCtIc

sampai pun rumah..adoi letih gle arini drive..abis class ie td pegi kedai tayar buang skru yg menyumbat tayar kete saya..then balik singgah umh amik brg2 then trus shoot ke usj..ngek ngok ngek ngok masa nk kuar dr shah alam jam telah pun menunjukkan pukul 6 ptg...apa lg dgn traffic jem kt federal tuh...utk meloloskan diri kuar dr shah alam je 1/2 jam..itu pun dh abis 'cilok'..janji dgn ibu 6.30 kt usj..apa lagi saya pun trus la memecut..adoii kenari..kenari..dh abis tekan minyak pun tak laju2 jgk..last2 apabila sampai jer kt usj ibu tak sampai lg..huhuhu menunggu ibu plak dh 40min..sementara menunggu tuh saya punya pyot yg sgt lapar meronta2 utk diisi..apa lg kebetulan tgh lepaking kt caltex, saya pun bli instant noodle+keropok ubi kayu yg akhirnya membuatkan saya angin 1 bdn..mana taknya arini saya cuma amik breakfast mcd *sausage mc muffin* je sbelah pg tuh *guna coupon aina bg*..miss my lunch..tu yg buat saya sgt kebulooorrr... finally ibu trus call bgtau that she cant make it *to meet me at usj n go fetch dady kt lcct*..eeeee kalau tau awl2 lg saya dh gerak pegi lcct amik dady..tu pun dady punya fligt 7.30 touch down..kenari pun memecut laju lg utk ke lcct..all d way to lcct keje saya membuang angin ats dan bwh jer...hohoho ni smua gara2 mkn ubi kayu semasa perut kosong..hahahah klakar plak *nasib baik at that tyme takder penumpang lain*..saya pun syok sendiri jer membuang angin..*oooppsss tak der bau ok!* sampai lcct ngam2 7.30..dady drive my car back to sban..huh smpai umah trus mandi trus mkn sekenyang2nya..skarang saya dh nantok..tyme for zZzZzZzZzZ......NITEY2

No comments:

Post a Comment