Monday, March 22, 2010

great weekend




minggu baru2 nih saya balik ke sban..mcm biasalah minggu nih saya balik dgn harapan dpt menyiapkan segala asignment yg berlambak2..tp malangnya mission incomplete coz al maklum la saya klu dh ada kt umah takkan melekat punyer...mesti berjalan jer..so on d saturday we all 1 family went out to celeb bday abah yg ke-51(23rd march)..we had our lunch dkt chili's mid val mkn western food..abah dapat hadiah blackberry of course dr ibu..ank2 abah cuma bg abah chocolate kiss 4 his bday..tu pon okay wut dari tak bagi pape..ciuman dari anak2 abah pun dh cukup bermakna kan..kan..? ermm pastu abah jugak dpt new york cheese cake special from us *bli kat secret jerw*..hahaha then kitaorg jalan2 window+shopping *its very necessary*...gheee (><) & that was our saturday..on sunday plak early morning we all 1 family had our breakfast dkt nasi lemak att dekat klang..*jauh kan kitaorg punya port sarapan* kt situ ns lemak mmg superb..each of us mesti ada satu pinggan nasi tambah..*actually malu sbenarnya klu org kiri kanan tgk* tp nk buat cmner dh mmg sedap gle..berbaloi la jugak duit minyak dgn tol *s'ban-klang* sarapan dkt situ..after breakfast singgah plak umah atuk..then short visit to paklong's house yg baru saje operate jantung..pastu baru kitaorg balik ke sban..tp tak trus balik umah coz we all singgah dulu jj..finally ptg nk masuk asar baru smpai umah..penat woo..so saya yg sepatutnya balik ke shah alam ptg tu terpaksa balik esk paginya *monday morning*..mlm tu baru terkial2 bukak buku study ie..

********************** monday ***************************

this morning i drove my car like crazy just to reach shah alam by 8..dh kuar rumah s'ban seawal 6.30pg..dgn menggunakan skill yg ada saya mencilok2 di tgh2 kesesakan lalu lintas yg berlaku di plaza tol sban, plaza tol batu tiga & di lampu isyarat pdg jawa..berlumba2 dgn driver lain yg ingin ke tempat keje..memecut laju 120km/j *kenari 1.0*..sejam kemudian tibanya di shah alam dimaklumkan class fm & ie yg seharusnya 8.30-12.30 cancel..dan semestinya test ie yg dijadualkan jam 10.30 dibatalkan..kecian kt abah dan kecian kt saya yg mlm td terpaksa tdo lambat dan berjaga sehingga 3pg semata2 study utk test ie..kecian jgk kt ibu yg terpaksa masak lauk utk saya awl pagi..huhuhu klu awl2 MFK bgtau class cancel semestinya saya akan balik lewat tgh hari..setibanya di rumah shah alam saya menebus tdo saya smpi pukul 2...hahahaha pdn muka *pdn muka sape erk?* class kul 4 investment...huhuhu siap ada kuiz lg...nasib baik multiple choice jer...ptg td hujan abis basah kuyup sbb pakcik bas lambat bukak pintu bas..huh geram btul dgn pakcik tuh..

saya pegi mkn sate hj samori dekat pkns..habibi belanja..cian die sbb terperangkap dlm hujan lebat kt pkns *syukur kpd Allah sekarang setiap hari diturunkan hujan yg sgt byk* ..so sbbkan kebosanan yg melampau habibi ajak dtg pkns dan teman die makan sate..

2nite..bel n isba here i come..

daa~~~~ (*_^)

No comments:

Post a Comment