Tuesday, March 16, 2010

manusia yg sering melakukan kesilapan..

eeee geram la..
knp la saya duduk di kalangan org2 yg suka membawa masalah balik umah??
tak tenang langsung dibuatnye..
tambah lg kalau muka dh ketat sesangat smpai tak mampu nk ukir senyum..
knpla manusia mcm nih..
tak pernah terfikir ke diorg esk klu dh kahwin..
buat plak muka mcm tempeyek..kecian la kat suami@isteri dan anak2 yg tak mengerti lg
klu muka camtu tiap2 hari balik dr keje alamatnye rumah tangga pun takkan bertahan lama..
bukan nk minta atau mendoakan tp fikir2 & renung2 kan la ye..
masalah keje tak payah bwk blk..
bikin org lain tension jer..
so kpd org2 kt luar sana jgnla mementingkan diri & perasaan sendiri..
saya sendiri pun tak sempurna tp saya ada hak jugak utk meluahkan apa yg terpendam..
ikutkan hati nk jer pindah keluar..
tak larat tgk muka2 mcm nih..
org lain pun bekerja jgk..
lg susah keje diorg..
tp tak la buat muka mcm sesetengah org tuh..
so conclusion nye plz be profesional in handling problems..

ya allah..
cepatla saya abis blaja..agar saya dpt keluar dr tempat yg menyebabkan kekacauan hati, jiwa & akal fikiran saya..
berikanlah saya ketenangan dlm menghadapi manusia2 sebegini rupa..

1 comment: