Saturday, July 10, 2010

assalammualaikum..apa khabar semua..?? harap bagi sesiapa yg slalu bukak blog saya sihat2 hendaknya..pertama sekali syukur alhamdulillah akhirnya saya telah pun menjadi pelajar semester 5 dimana pada semester depan insyaallah saya akan mengikuti latihan praktikal kemudian tamatlah pengajian ijazah saya di uitm..huhuhuh..ya allah pd semester ini engkau permudahkanlah bg diriku dlm menuntut ilmu serta permudahkanlah segala urusan harianku..amin..

saat nih saya perlu menyiapkan resume utk memohon tempat praktikal..hurmm pening jgk sbb tak tahu nk apply syarikat mana..ikutkan hati senang2 pegi praktikal kat kawal wiramas jer..hurm dekat pun dekat jgk..blh ulang alik balik umah..duk umah dgn ibu abah lg best drpd duk jauh kt shah alam sana..tp tak tau lagi..tgk dulu keadaan camane..lgpun kami diberi peluang utk pilih 2 syarikat yg berlainan..lg satu mybe lembaga zakat or any commercial bank..anyway yg penting sgt skrg adalah menyiapkan resume, daftar praktikal online kemudian submit b4 20th july..haishh rasa mcm dh semakin dewasa dan umur makin hari makin bertambah..mcm tak percaya je saya hampir memasuki alam pekerjaan..huhuhu..rasa mcm masih kanak2 ribena yg berlari2 comel..

masuk alam pekerjaan?? iyeke..?? tak jugak kot..kerana saya juga berhajat utk sambung study lg..MBA di Australia..hurmm tgh cuba apply University of Newcastle..sanggupkah?? byk perkara yg sedang dipertimbangkan lg..tp ibu abah nk saya sambung di sana..adakah patut saya pergi?? banyak yg perlu ditinggalkan nnt..

takper yg penting selesaikan dulu ijazah nih..moga2 saya di beri petunjuk oleh tuhan..

No comments:

Post a Comment