Monday, June 21, 2010

superb weekend!

weekend baru2 nih saya sgtla suke..sbb minggu ni adalah minggu merapatkan silaturrahim..pada hari sabtu lps..all the nieces gathered together buat birthday suprise party utk maktam..party tu di'organized' oleh maksu sarah..hurm sejak maksu balik dr Ireland, family hj kedah makin menjadi2 setiap kali ada sape2 punye birthday..baru2 nih birtday maktam la..we all celebrate dkt DELICIOUS @ Dua Residency (area prince court)..theme of the party is pink color..so pd hari tersebut semua pki pink..sgt sweeet..hurm kt sana we all mkn western food..huh saya kureng ckit mkn western, slalu klu mkn kt VICTORIA..mesti order steak..tp kt DELICIOUS saya order fish n chips jer..tu pun tak habis..terpaksa passing2 kat org lain minta tolong habiskan..harga sepinggan RM40++, takkan nk buang mcm tu jer..mesti kena habiskan jugak..!! lps mkn2, ada lucky draw, no5 saya adalah no bertuah..hohoho dpt refreshing body mist from Victoria's Secret, smells so good huh..and then we'oll proceed dgn bday cake and photo shoot..hahaha puas bergambar..lps tu balik semula ke shah alam, since saya car pool dgn makuda n maksu so saya terpaksa lepak2 dulu kat Laman Seri..melayan kerenah bdk2 kecik yg tersangat keletah dan pantang nampak kamera iaitu Nadeen & Naureen..huhuhu mcm2 gambar kitaorg tangkap..abis penuh phone album dgn gambar2 yg langsung tak jadi akibat di'capture' oleh budak2 nih..layan kan jela..pukul 5.30 baru makuda hantar balik seksyen 7..mlm plak study time..saya ada paper m.e pada hari isnin..

ahad plak ada kenduri doa selamat sempena Naufal yg berjaya d'potong'..hurm sedap mkn sbb pakuda buat catering..saya bwk skali housemate saya fiza n zura..saja bwk diorg drpd nnt asyik terperap je kt umah..alahai lgpun mkn free..hehehehe.lps kenduri tu mcm biasala..apabila keluarga hj kedah berkumpul, mesti ada side event..sambutan hari bapa..happy fathers day..pd hari tu semua bapa2 pki baju color biru..yg paling best setiap family kena buat presentation utk bapa masing2..hohoho saya n askar2 saya speechless..kering idea sbb last minit..so bile sampai jer turn kitaorg, apa lg kitaorg pun nyanyi lagu **u are my sunshine~my only sunshine~u make me happy~thats y i here~u never know dear how much i love u~so plz dont take my sunshine away** rasa sebak sgt tatkala membuat ucapan..sbg eldest saya mengucapkan selamat hari bapa kpd Hj Mohd Asrafadden, doa saya semoga abah panjang umur agar dpt menikmati kebahagiaan brsama anak2 abah satu hari nnt serta dimurahkan rezeki selain diberikan kesihatan yg baik2 menjelang umur abah yg semakin tua..air mata tak dpt lg dibendung, rasa sedih sgt..masa tu jgk saya menangis, saya dan adik2 peluk abah kuat2, kita semua sayang sgt abah!! pd sambutan hari bapa tu semua org sedih setiap kali anak2 buat ucapan..hurm mungkin kerana "mak-mak" saya dah tak ada bapa (hj kedah)..harus kami semua rasa bersyukur sgt kerana masih ada kedua2 org tua..

No comments:

Post a Comment